Thursday, May 22, 2008

Love is PRICELESS.


Aku rindu dia. Seriusly aku tak tipu. Tapi dia tak rindukan aku. Ape ke hal nyerr dia tak tanye kabar aku?Hah?dia kuar ngan orang laen? affair dia byk sgt ke sampai aku kena amik no.giliran nak jumpe dia? perlu ke buat appoiment? Aku bungkam. Jiwa aku kacau. Ya Allah...


Semalam aku terlalu penat. Penat fizikal dan mental. BANYAK dugaan tanda Allah sayangkan aku. Tapi semalam pelbagai perkara yang aku pelajari. Terlalu banyak. Semalam aku pergi event Preview Drama Jangan Maen Belakang arahan David Teo untuk tayangan Astro. Jue Aziz, Fasha Sandha, Adiputra, Khaty Azean, ramai lagi laa...Majlis diadakan kat Laundry Bar, The Curve jam 3 pm. Suasana macam tengok wayang siap popcorn. entry akan datang aku upload pixturez pasal event tu.


Event : PENYAMPAIAN HADIAH ABP-BH 2008
Tarikh: 20 May 2008
Masa : 5.00 pm
Venue: Palace Golden Horses, The Mines, Seri Kembangan.




LOVE HIM OR LEAVE HIM?penaatttt arrrr camni nak pikir..mencih tulll!!



Mood: TAK OK.. Toksahh tanye naperr... Lu pikir lah sendiri, beb!

0 comments: