Saturday, May 17, 2008

Mai Nem is VENUSIA HANNA. ^_^




Holla....I have a new 'baby'....yahoo!!! atlast berjaya gak create blog. Terlalu bz nak menghadap komputer so banyak curahkan idea kat diary bawah bantal jeee..huhu.


Arini hari ape yg aku buat?


7.30am..

Bangun pagi..kire dh lewat gak lahh nak siaP gi keje..ala,hari sabtu,half day..masuk lambat..
Bekfast wat roti salut telor. Yelah, time tengah bulan camni, mesti save duett..huhu.
9.20am..
Aku dah lambat sgt bersiap...huhu. Today Jalan Semarak tak jem seperti hari biasa.. Yelah,hari sabtu..dan maybe most people amik cuti wesak skali so sume balik kampung. Dari Jln Semarak terus ke Jln Klang Lama menuju ke Puchong...opis aku..

Hampeh tul tepon pojie tak angkat...nak mintak dia tolong punchkan.. last2 tak angkat lak amoi tu. cuuiiihhhh!!pastu kak wan lak tepon sama gak x dpt call pojie.. Last2 tepon En.Nuar,editor URS..dia suruh datang umah dia amik kunci. bile aku turun dari opis, tetiba Che Dean pon sampai.. Nasib baik dia ade kunci opis.

Pagi ni aku cam biase on PC. website member aku http://www.budiey.com/ aku search dulu nak cari bace cerita2 baru kot ade event yg aku tak sempat pegi...manelah tau..tak semua event aku pegi kecuali by invitation jee..malam kang kena pegi dewan sivik, tengok AF semi final..bznyeee!!! bile ar aku nak berehattt lagii?

Tetiba tepon aku berdering...owhh...bestfren aku call,Hazry. Dah lama sgt aku tak jumpe dia. kali terakhir tahun lepas kottt...hahaha. Kami dah seperti adik beradik. Kenal sejak tadika lagi sehingga sekarang. Dia baru dapat kerja di Penang. dulu degree amik biotech. tak tahulah aku keje yg melibatkan sains2 ni aku tak brape suke sgt..huhu. Hampir terlupa aku last week dia ade ckp nak jumpe aku coz dia balik Seremban this week.. arini dia tepon ckp dia kat KLCC tengok wayang ngan Mahathir..boipren dia..xpelah..dlm kul 4 pm aku jumpe dia japp...


Oklah..have to go..nanti aku sambung story lagi..tata.


rgds,
+mamarazi terlampau+

0 comments: