Thursday, July 10, 2008

The Exhausted Wekend..

Sabtu itu...5 July 2008
Hari yang padat dengan aktiviti seharian. Semalam tepon mama.. Dia cakap Siti Haryana,kawan aku yang duduk umah hujung simpang tu cari aku setelah bertahun pindah Temerloh ikut keluarga..Rumahnya dah lama tak didiami..dia balik Seremban kerana ade orang nak sewa rumah peninggalan arwah atuknya..
Aku dan Yana dulu rakan sepermainan waktu kecik. Kami kenal di tadika depan rumah aku tu..sama seperti Hazry.. Tapi kami tak satu sekolah rendah.. Then terpisah bila dia terpakse berpindah ikut mak dia ke Pahang...
Then tiba-tiba call umah aku setelah bertahun-tahun berpisah cari aku nak bagi tau yang dia datang Seremban membawa ANAK yeee...sudah berkahwin... 2 tahun lepas...baby yang sgt comel...
alahai...comelnyaaa.....


Ciannn baby takut dengan Dory..huhuhu.


Alahai...comeynyaaaaaaaaaaaa.....baby si Yana ni...

Yana dengan baby...rase macam dah tua lah pulakk..
Sedey sangat sebab lepas ni tak tau bila lagi dapat jumpa dia... Kerana dia dah tinggal bersama suami dia kat Temerloh..jadi tak tau lagi bila akan jumpa Yana lagi..Ntahla.. isk..iskkk..kami berdua banyak berkongsi cerita dan impian..Tapi segalanya TAKDIR..
Sebenarnya aku jadual aku padat sangat. Sejak jam 11 pagi lagi aku kena pegi rumah orang kahwen kat Shah Alam. Then nak kena beli album gambar kahwin untuk client lagi singgah ke IOI Mall Puchong. Pastu direct balik Seremban jumpe Yana...Malam terus balik KL semula jumpe kak Azimah bagi album gamba lagi. Adooiii..kepenatan mendewa...balik tidooo jeee..
............................................
Ahad... 6 July 2008...

Hari ahad. Bangun lambat sebab hari yang paling best bangun kul 10.30 pagi..huhuhu. Then lepas breakfast, Bad call bagitau temankan dia cari kain untuk tempah baju raya akan datang kat Jln Tunku Abdul Rahman..
Bad beli 2 kebaya dan aku sehelai kain ela kaler PINK! huhuhu..lame dah tak pakai kaler menyarak camtu..huhuhu..
Lepas jalan-jalan,kitorang pekena Laksam Kampung Baru. Nak tau jumpe sape? Kak Nasha Aziz ngah dok beli bubur ke kuih kat kedai yang sama tempat kitorang lepak..Aku tegur di sambil borak-borak kejap..huhuhu.
Then kitorang berjalan-jalan lagi ke Mid Valey. Pegi cari barang yang Che Roki mintak. Sempat singgah ke Pameran Pengantin... Best sangat tapi hanya dapat singgah kejap je dan tengok-tengok gambar diorang shoot. Aku ambil SEBANYAK pamplet yang boleh sebab aku nak tau harga yang diorang tawarkan...beshhhnyaaa jika hadir bersama si dia..
tapi..malangnyaa...iskk..iskk..iskk...dia memang tak berminat pun.

0 comments: