Friday, July 25, 2008

He's Too HOTTT for meee....


ME AND VJ UTT MTV...


Porrr Favoorr....i cannot imagine i really shocked i met HIM atlast...so many years aku hanya nonton channel 71(dulu) skang channel 713 ASTRO semata-mata nak tengok muka dia yang DAMN-SO-HOTT itu...!!

Dia adalah....VJ UTT...channel MTV...yg selalu ngan VJ DENISE tu..adooii!!

Thanx kat Budiey sebab tolong amikkan gamba aku dan dia...mmg tak leh tidolahh..walaupon dirundung pelbagai kisah duka dengan dia waktu ini,namun terselit jua kegembiraan yang amat...terlalu PRICELESS...

Aku masih ingat lagi dulu,waktu SPM dulu aku beli lah majalah LIME,ade poster besar gabak kat bahagian tengah magz tu..lalu aku amik poster tu dan lekat kat dinding...hingga SEKARANG. Sebab..anda pasti tahu kenapa...dia HOT.

Tak kire ar org laen nak cakap ape dia ni macam-macam ke...lantak dia lah..tapi yang pasti proportion(betul ke eja ni...)sangat canteq..the figure sebagai model dan expression didalam gambar very SUPERB! dan malam itu...aku..akhirnya...berjumpa...dan bergamba dengan dia!!! Akhirnyaaaaaaaaaaaa......yahhoooo!!!




Date : 12 JULY 2008
Venue : ZOUK, KL
Event : MTV VOTING PARTY FOR MTV ASIA AWARD



0 comments: