Thursday, July 31, 2008

Orang Vietnam MAKAN KUCENG?

Ohh..thats sooo hoorrible..aku terbaca dalam paper Kosmo beberapa hari lepas, setelah kucing-kucing liar menjadi santapan mereka kini mereka attack pula kucing belaan...


Aku teramat risaukan kuceng-kuceng aku kat umah...apelah kabarnye...

Hidup lagi ke takk agaknye memandangkn laluan depan rumah aku tu setiap petang ternampak kelibat mat-mat Bangla dan Vietnam beramai-ramai balik dari keje.


Mama outstation ke JB sejak Isnin ade kursus maybe hari ini balik dah kot. Paan kat umah tak leh harap...taunye tido, kuar jumpe kawan, main game aje.. Mintak tolong buat susu untuk Chemong pun malas..ciann Chemong. Mimi pulak makin liar...dah jarang balik rumah. Bile lapar je baru balik menghadap pinggan makanan yang sentiase dipenuhi Frieskies. Si Midory pulak suka sangat melepak atas tembok..duduk kat luar..aku risau taakut dia jadi macam Seri. Duduk kat tengah jalan pastu tak sedar ade kereta terus kena langgar...Johnny yang dah tua tu ntah balik makan ke tak...


Semalam aku tonton preview SUSUK kAt GSC ONE UTAMA. Goodiebags dapat Novel SUSUK ngan produk drpd HALAGEL. Cite ni OKLAHHH...itu je bleh komen...huhuhu. Dah la puase semalam..


Lepas hantar ofismate kat Asia Jaya, aku terus ke Shah Alam. Mood semalam kureeng baeekkk... Dia tak faham kerja aku. Dah cakap jangan ganggu time aku ade event tapi? Dia seolah-olah tak percaya aku ni buat kerja atau ape. Jem yang teruk kat Federal area Sunway membuatkan aku berbuka lewat. Dia suruh aku ke sana makan dengannya. Bad ngan kawan dia pun join sekali.


Kawan dia penah belajar di Scotland selama 2 tahun lebih.. Beshhnya kalau dapat pegi ke sana.. katanya banyak castle lame..ala-ala cite MADE OF HONOR..waahhh...gitu.


Dah habis borak,gi lah anta balik Bad ngan kawan dia kat Karangkraf tu semula..dan aku pulak kena hantar si tua tu balik umah sebab dia tak bawak keta coz adik dia pinjam. Sampai umah jumpe mak andak ngan baby gurl yang chumell...errm...baby yg punya bukan 1 tapi 2 lesung pipit...
Sampai umah agak lewat..dalam jam 12 lebih...aku bengang coz dia tak bersyukur pun aku ni sehat walafiat..dia tetap nak aku KURUS... coz dulu waktu belajar aku sampai masuk hospital sebab dia tanpa dia menjenguk aku pun walau sehari...semua gara-gara DIA yang suruh KURUS. Aku sampai dehidration terus masuk hospital dan masuk drip..dia pulak sekadar GELAKKAN aku je tanpa belas...dan sekarang..dia jadikan lagi benda ini satu isu untuk cari gaduh... malah aku merasakan DIA PAKSE DAN DESAKK aku untuk itu...
BUKAN aku tak boleh buat tapi aku jika benar-benar tekad,aku akan makesure jika apa-apa yang berlaku hingga masuk hospital, aku nak dia bertanggungjawab...hingga MATI. aku dah tak peduli...dia nak sangat so aku boleh je buat...aku cakap payah sangat ko cari pempuan laen yg kurus-kurus dan canteq-canteq tapi dia tak nak. Dia nakk AKU gakk...mengong.
BENCILAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!

1 comments:

Anonymous said...

siapa la yang nak paksa ko jadi kurus ni meh aku sepak skit kepala dia. btw miss u miss miss u, tlg la ctc aku bila ko cuti!!!!