Thursday, July 3, 2008

HARIKU TAK PUNYA WANG.

HANYA INI YANG MAMPU...not RM1,50sen,20sen, 4 keping syiling 10sen serta resit minyak Shell yang ada dalam wallet...sementara menuggu gaji ku tiba entah esok atau lusa... :(


Hari ini, tika aku tulis blog ini...aku masih TAK PUNYA WANG...Kerana gajiku belum masuk lagi....huwaaaaaaaaa...


Baru 3 hari bulan beb...dulu pun lagi teruk mase kat tempat keje lama kat Cheras...8hb pun belum tentu masuk lagi...keje 24 jam, 7 hari...huhuhu.


Atleast aku kena bersyukur kerana aku masih punya kerja, masih punya Bos yang baik yang masih sudi bagi rezeki kat aku berbanding dengan orang laen yang terkulat-kulat masih mencari kerja di luar sana. So far, inilah tempat kerja paling baikkk yang pernah aku kerja. TEmpat laen?HAMPEH!


Dah tepon Bos,semua usaha telah dilakukan...jangan risau..esok pasti ada rezeki ku... Jika bukan hari ini,pastinya besok masih ada...tapi jika tiada juga esok atau lusa, MAKA AKU BERCUTI!! yahooo!!! makan megi lagi..hahaha.^_^


Bukan aku tak cuba di tempat laen,tapi mungkin Allah belum masa lagi memberi rezeki yang lebih padaku. Tapi aku yakin, suatu hari nanti aku pasti punye rezeki lebih. Cuma masa menentukan segalanyaaa....Amin. BERSABARLAH WAHAI CIK HANNA...huhuhu.

0 comments: