Wednesday, September 17, 2008

+ 10 THINGS ABOUT VENUSIAHANNA +

+ FAKTA 1 +
+ Aku memang SUKE KUCENG! sebab dari kecik aku memang bela kuceng. Untuk menjadi seorang yang PENYAYANG, belalah kuceng atau sebarang binatang sekalipon...huhu. Semua penyakit kuceng, masalah kuceng, semua aku tau. Skang ni kat umah aku dah ade :-
  • 5 ekor kuceng (mimi, johnny, bebot, midory & chemong),
  • 2 ekor turtle (leper & mangkuk),
  • 5 ekor ikan dan 1 ikan laga dan
  • 1 ayam serama( si Pen)...huhuhu.

+ FAKTA 2 +

+ Aku TAK SUKE LIPAS. Sebab kat opis aku nih bleh jumpe BERIBU lipas di merata tempat. Malah setiap pagi sekurang-kurangnye 10 ekor lipas boleh di temui MATI di opis ku ini. +

+ FAKTA 3 +

+ Aku seorang pempuan GEMOK. hahaha..(perlu ke tulis...?) tapi hakikatnya memang iya... watpe nak malu? Allah dah bagi badan aku ni sehat tanpa sebarang penyakit pon dah cukup baikk...Alhamdulillah.. +

+ FAKTA 5 +

+ Aku tak suke main Bowling. BANYAKK sebab. tak payah explain. bukan x reti maen tapi memang aku AMAT BENCI benda alah tu...banyak lagi aktiviti aku bleh buat..+

+ FAKTA 6 +

+ Aku MEMANG TAK MAKAN DAGING KALER MERAH seperti daging lembu..kambing..kobau...sogalo yang bowarno merahlahh.. Yang eden makan sumo daging putih jo..macam ikan, ayam. Sebabnya,aku kena penyakit gatal-gatal bile TERMAKAN (allergic). +

+ FAKTA 7 +

+ Aku banyak cakap..huhu.. mudah MESREEEEEEEEE....PERAMAHLAH! +

+ FAKTA 8 +

+ Aku sangat kuat memory dalam mengingati arah jalan..exspecially kat KL lahh..ala-ala minah despatch gitu.. huhuhu. Senang, bukan ape..kalau masok Jem,buang duet minyak rm20 sehari.. buang mase lagii...berjam-jam lak tuhh.. nak tak nak kena cari shortcut jalan laen arrr... +

+ FAKTA 9 +

+ Aku suke lukisan tapi aku tak pandai lukis. huhuhu. Suke pegi Balai seni lukis negara, tengok2 lukisan.. kalau duet aku berlambak, kompem aku beli lukisan kat itu. bleh save nk baya income tax aku..huhu. +

+ FAKTA 10 +

+ Aku tak suke MATEMATIK. mencihh aku bab kira-kira nih..stakat singgit dua hengget bleh ar kire...tapi kalau beribu, kalkulator amat diperlukan... +

3 comments:

Anonymous said...

hana mmg seorg yg peramah !!! senang je mesraaaa.hehhehe. hana2 nak karipap ikea dah puji dah nehh.heheh *wink2*

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
VenusiaHanna said...

aku musykil nape kuar 2 kali pia puji nehh.. ini memang benar-benar memuji nihh..huhu.