Thursday, September 11, 2008

Semalam...Hari ini...Besok?

Semalam : 10 September 2008


Aku, Kak Akma temankan Abg Ghani Arafatz pegi beli kamera Nikon D80 tuu...


Actually dh lame pi survey area KL, last2 pi jugak kat kedai amoi Jesse kt atas
Foto Selangor tu...


FS mahal sgt..lagipon uncle-mata-juling(sbb aku lupe dah namenye..) sibuk ngan customer laen..so decide pegi kat Jesse atas...


Dia pon tau aku slalu pi kedai dia...
Abg Ghani beli D80 kit RM 3420, free 4Gb SD card, nikon tripod, LEather bag Nikon, beli lagi SpEedLite Nikon SB600 harge RM 770..free mende lelaen lagi...gile ahh...

Total : RM 4220 cash!


Aku ngan Kak akma dokk kira duet Abg Ghani sehelai-sehelai...hingga jadi RM 4K.
Memang best Nikon D80 tu..GEMPAK siott!


Kalaulah antara hantaran aku nanti dapat kamera nikon D80 kan beshhh....huhuhu.
Semalam aku berbuka MASAK ikan sardin coz aku nak buat lauk sahur sekali.., beli air Soya panas ngan karipap sardin 3 biji. Banyak sangat makan sardin. Dah jadi 'HARI SARDIN SEDUNIA' bagi aku..huhu. Kak Effa pi berbuka kat umah babysitter airell..


****************************************


Hari ini : 11 September 2008


Genap berapa tahun ntah PWTC kat US kena ambush..huhuhu.

Pagi tadi mama SMS aku : Nana. Mama nak ingatkan nana jangan pakai baju seksi terutama dlm bulan ramadan. Ikut pesan mama nana akan selamat dunia akhirat. InsyaAllah- Mama


Adooiiii...motiff mama tetiba anta message camni kenape?

Sexy ke aku ni...??SEKSA ADELAHHH...huhuhu.

Kak Nora Frenz cakap artikel aku dah kuar kat majalah Frenz edisi September Cover Aizat. Aku pon pegilah ke Mid Valey tadi..cari kat MPH, NZ bookstore..sume tempat jual magz aku pegi..takde ponnn....adooiii...penat jeee...


Esok Ade Preview Senario The Movie....kat Mines..Berbuka puasa kat Lemon Restoran- Mr.David Teo punyeee...(Bukan janji tapi pasti...huhu.)

0 comments: