Friday, September 5, 2008

+ Salam R.A.M.A.D.H.A.N. +

Hari ini hari ke-5 kite berpuasa..so far Alhamdulillah setiap hari dah decide nak makan ape bila berbuka... sudah 2 kali jugak akuberbuka dalam kereta kerana sekarang MUSIM HUJAN LEBAT di KL.. so Jem tahap melampau pada waktu petang...(x kira lah bulan pose atau x, KL ALWAYZ JAM!)...

Semalam juga aku hanya mampu berbuka Milo kotak saje. Kebetulan sampai umah Kak Effa ade beli nasi ayam... Ah, bedal je lah... Hakikatnya semalam juga MOOD aku swing~..ape taknye bergaduh sakan ngan org tuh..melarat-larat dari pagi hingga malam.. Tapi memang aku suke cari pasal pon ngan dia...sekadar menegakkan Keadilan.. sebab dia PERASAN diri dia terlalu hebat, terlalu bagus, terlalu poyo, akan tetapi tidak boleh berkorban walau sedikit.

Aku masih lagi runsing memikirkan mase hadapan.. hati masih berbelah bahagi.. sebab dugaan antara kami makin lama makin kuat... mama ok jerr... tapi AKU?


Dia tu kejap ok, kejap tak ok... kenal dah lame tapi ntahla dia..sbb semalam aku benar-benar frust.. Aku sampai dah tahap malas nak pikir. Lantaklah nak putus pon suke hati kau!


Semalam gak baru dapat gaji..kena potong lagi...adooiii! pastu tepon mama tanyekan hal Midory... cian si kenit tu(adik aku paling bongsu kat umah)..kena operate tapi takdee sape nak jage dia...aku rase mcm nak balik umahhh je...sebab first kesian kat mama berbuka sorang diri kedua kesian midory yg kesakitan takde orang jage dia...isk..isk... Paan dah balik PD pulak tu..


Arini aku tak tau nak berbuka ape...MILO pon ok je...and saat aku menaip ni aku tengah mamai...mengantuk tahap gaban sebab bersahur awal pagi tadi..tp takdelah awal pon...cuma Sleepy jer...hhhuhuhuhu... adios!


Oh yee...semalam aku, kak Akma ngan Pojie kitorang jalan-jalan kt Jln Ampang.. pastu gi kedai kak Aida survey cincin..dah jumpe yang berkenan tapi belum tentu si dia akan belikan untuk aku...sebab aku masih bergaduh lagi!




Bosan ar gaduh...baik...gaduh....baikk...gaduhh....putus...sambung balik... baik... pastu gaduh lagi... putus lagi... sambung lagi... gaduh lagi...adoiii!!


Kupendam Sebuah Duka
oleh: Khatijah Ibrahim

Bercinta sudah lama
Berkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasa
Perpisahan tercipta
Mengapa sementara
Cerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana

Walaupun hatiku
Amat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan

Seandainya...
Kita harungi jua
Kelak punah semua sayang
Mimpi yang kau harapkan

Ku pasti kau kembali
Menyatu dua hati
Lebih elok cari pengganti
Tiada kau menyendiri

Tak guna disesalkan
Hakikat percintaan
Mungkin terpendam kenikmatan
Sebalik perpisahan...

0 comments: