Thursday, June 12, 2008

Aku. Dia. Kamu.

12 June 2008...
Yesterday was not a good day for me.. I cannot lie through at my face that i'm happy.. I refused so many things in my life. Damn. How stupid I am.. i'm totally not ok.
Semalam hingga hari ini aku sering bermonolog dalaman. Entahlah. Aku bersendirian semalam. Tetapi hakikatnya aku berkata denganNya. Aku tau Dia bersamaku. Dia sering mengejutkan aku di waktu subuh kala azan berkumandang di surau berdekatan. Walaupun aku tido jam 2 pagi tapi waktu yang sama juga Dia sentap aku dari mimpi. Seperti biasa menyuruhku solat subuh sama seperti dahulu. Dia akan buatkan aku sakit kepala jika aku tarik selimut sekiranya aku malas solat subuh. Kerana waktu subuh adalah waktu yang paling mustajab untuk berdoa..
Semalam aku hanya pergi satu event sahaja. Sepatutnya dua. Oleh sebab harga minyak yg terlalu tinggi maka bajet aku hanya takat satu event sahaja. Aku tau minyak tetap naik kerana ia satu hakikat yang perlu di terima. Jadi, aku pergi ke Selayang Mall, PC OST I'm Not Single dengan Hana. Sampai jam 2 lebih, masih kosong lagi kerusi. Media Diva tak datang kot event sebegini. Kak akma tak dapat hadir kerana dateline Bintang Hit esok.
Para pelakon dah lama hadir kecuali Farid Kamil & Intan Ladyana kerana masing-masing sibuk shooting. Aku bergambaR dengan SENIORITA IN PHOTOGRAPHY field...
TIGA MAMARAZI YANG HOT...tapi yang tengah tu dah kahwen.huhuhu. Yang lagi dua ni masih menunggu Prince Charming masing-masing tiba dari langit.

DIA.
Semalam aku anta msg padanya. Minta dia dengar masalah aku tapi dia tak nak.aku bengang gile. Bila masalah dia aku bleh dengar dengan tenang. DIA TAK PERNAH MENGHARGAI AKU! Dia marah aku tinggi suara sedikit padanya. Sedangkan dia MAKI HAMUN MENCARUT SEGALANYA, dia tak pikir aku sakit hati gila dengan dia. Dia tak pernah pikir perasaan aku. Kalau org laen punya masalah,selagi boleh dia nak tolong. Tapi kalau aku? INIKAH NAMANYA SAYANG pada kau? bullshittt!!!!
# aku terlalu marah!!!!!

0 comments: