Friday, June 13, 2008

My Place @ tHe Office.

13 June 2008...

Today i'm okay but just a bit. Yups, maybe have enough sleep last nite. Malam tadi malam Jumaat. So kena baca Surah Yaasin lepas solat Maghrib..tiba-tiba timbul satu keinsafan dalam diri nape aku selalu lalai dalam mengerjakan ibadahnya...Hakikatnya, malam tadi aku khusyuk membacanya hinggakan airmataku mengalir di pipi...Aku jadi insaf apabila membaca terjemahannya..Sebak. Aku terfikir yang perjalanan hidupku semakin lama semakin jauh hingga aku tak pasti apa yang aku inginkan sebenarnya dalam hidup ini...


Teringat kata-kata lecturerku, Jika kita rasa kita sudah susah, ada orang lain yang lebih susah dari kita..Kita patut bersyukur dengan apa yang kita ada...Alhamdulillah...


Hari ini hari Jumaat..Aku tak pegi event mana-mana kerana Bintang Hit bz dateline. Aku pula lepas jemput Hana terus ke ofis.. Boleh pulak arini black-out opis aku..dah penat nak naekk tangga hingga tingkat empat. Dahla datang awal. Kul 9 pagi dah sampai..Disebabkan black-out,maka aku breakfast dulu makan nasi dagang yang aku beli kat makcik bawah rumah tu..huhu. Then Hana ajak aku gi wat medical check-up kat UITM Shah Alam...aku on aje..coz aku tau patut tahu tahap kesihatan aku waktu ini...



Inilah desktop aku, meja aku yang hari-hari aku duk online kat opis... huhu.

PENUH deskstop aku ngan barang-barang free daripada goodie bag yang aku dapat hari-hari. Ni baru sikit..blum tengok yang lain lagi..adoiii....penuh sioott!



POSTER KUMPULAN CLICK FIVE yang aku dapat last week aku pegi cover event konsert ni..


POLAROID PHOTOS yang aku dapat mase mula-mula kenal kak Aida waktu Anugerah Skrin last year...



DATO' JINS SAMSUDIN dengan aku. Gamba baru nih..huhuhu. Sume stuff ni kat atas CPU aku...



1.00pm...

Aku dan Hana wat medical Check-up. The result hari Isnin nanti. Yang dah ada hanyalah Urine test aje.. Darah aku jenis B+ coz dulu aku pernah derma darah time belajar kat Uitm Melake thats why aku tau jenis blood aku...




Bengong betulll..tengah syok-syok taip nak update blog, tetiba black-out lagi opis nih...hangin tulll..ntah sape yang dok maen suis aku pon x tau...nasib baek aku dah save. Kalau takk, mau berapi badan aku jadi super saiya nanti..huhu..nasib baik tak lame,kejap aje. Kat bawah ni saje aku upload skali ucapan BIRTHDAY khas dari kak NAsha Aziz untuk aku..huhuhu.


Lastly, tadi aku baru dapat tau Bad,bestpren aku kat KKSB tu nak fly dah ke Bangkok malam ni...dia tanya nak apa2 takk..aku tak kisah...orang nak bagi,kita terima jeerrr...Have a Good Holiday Bad! Mishh U a lot dearrr...^_^

0 comments: