Friday, June 20, 2008

THE NAME THAT I CALLED F.R.I.E.N.D.S ^_^

Waktu gi event, inilah orang yang sama gakkk hadir pada setiap event yg dianjurkan. Reporter 'Diva' lain groupp...huhu.

Aku--->Budiey----> Azwan

EVENT ABP-BH 2008(taken from budiey) L-->R: Cik Bud, Kak Wawan, Azwan, Pian(URS), Aku, Ferry(Kosmo), Yati.


Lepas tengok movie, gi makan kat Secret Recipe. rambut megi->Reza Jomstar.com


ABP-BH 2008 Dinner Time @ Genting. Baju Merah : Iqram(Berita publishing),
tudung biru : Kak Aida

----------------------------------------------------
Ini adelah Bad(wat majalah LIBUR dulu arr..skang dah tukar magz Pengantin lakk)...huhu.


Wahai cik Bad....bile arr kite ni nak jumpe Prince Charming ekh?adoiii...

Ini Hazry Shereena dan adiknya Hazry Faizura. Kawan aku since tadika until now... kami sangat baekkk dan akrab seperti adik bradik. Cuma dia ni pakar sains lah coz amik Biotech kt USM dulu tapi skang dah keje kat lab..kat Penang. Bile balik Seremban je kami jumpe..becoz thats our hometown.

1 comments:

Anonymous said...

ehehehe...terharu aku membacenye...ko la bestfriend aku 4ever! thanks 4 the friendship that bloom between us and never die...keep in touch, beb!